Nieuwe Porsche 911 Turbo: na 45 jaar nog steeds de benchmark
De Porsche 911 Turbo is al 45 jaar de belichaming van de high-performance sportwagen voor dagelijks gebruik. Na de introductie van de 911 Turbo S
De Porsche 911 Turbo is al 45 jaar de belichaming van de high-performance sportwagen voor dagelijks gebruik. Na de introductie van de 911 Turbo S
Gemiddeld 3 patentaanvragen per dag in 2019 Centrale rol voor Technical Development in merkfilosofie De afdeling Technical Development is het kloppend hart van Audi. Hier
Ultieme prestaties: 373 kW/507 pk, 770 Nm, 0-100 km/u in 4,1 seconden Standaard adaptieve luchtvering sport en vierwielbesturing Dit najaar leverbaar in Nederland Met een nieuwe 4.0
Zou ie komen, De e-tron in Black edition pakket?Want in Engeland kan je hem wel bestellen en in Nederland nog niet. Maar een beetje een
The future is #electric – at #Audi this means that design is turning into e-design. Electric cars offer many new #design opportunities: the powertrain is
De Porsche Taycan is de belangrijkste innovator op de wereldwijde automarkt. De honderd procent elektrische Porsche heeft in totaal liefst 27 in serieproductie genomen features waarvan er 13
Alsof een doosje speelgoed is uitgepakt en alle losse onderdelen keurig naast elkaar zijn gerangschikt: de nieuwe trend op social media heet Tetris Challenge. Ook
Porsche gaat in samenwerking met Mahle en Trumpf zuigers maken met de 3D-printer voor de 911 GT2 RS, het topmodel uit de 991-range. Het is
Voor het tweede weekeinde op rij was de Porsche Mobil 1 Supercup te gast op de Red Bull Ring in het Oostenrijkse Spielberg. De tweede
Bonjour, Michel Vaillant! Dit stripidool is al ruim zestig jaar lang succesvol actief als autocoureur. Vrrrrroooooom! Zijn schepper, de in Frankrijk geboren Jean Graton, bedacht een hele
FC Bayern München maakt zich op voor de komst van de elektrische Audi’s e-tron voor de spelers en het management van de club. Karl-Heinz Rummenigge,
Aanstaande zondag wordt op de Red Bull Ring in Oostenrijk de tweede wedstrijd van het seizoen in de Porsche Mobil 1 Supercup verreden. Net als
AudiBlog is onafhankelijke “fan site”. AudiBlog is ook geen onderdeel van Audi AG.
Wil je met ons in contact komen? Ga dan naar onze contact pagina.